0 850 532 20 10 | TÜRSAB A-7575

Resmi Tatiller

Erken Rezervasyon Kategori Karta Taksit Kategori Vize Alım Kategori

15 Temmuz Demokrasi Bayramı

Demokrasi ve Milli Birlik Bayramı olarak kutladığımız 15 Temmuz, şimdi birbirinden güzel turlarla renkleniyor.

Yaz ortasında keyifli bir mola sunan 15 Temmuz turları ile ister deniz ve güzel isterseniz de kültür tatili yapabilirsiniz. En uygun seçenekler ise her zamanki gibi sayfalarımızda!

Tüm ailenizle keyifli bir yaz tatili seçeneği sunan 15 Temmuz turlarında yerinizi hemen ayrırtın, keyifli bir yaz kaçamağı yapın!

Yaz ortasında çalışma hayatına ara verip yazın tadını çıkarmak için2024 yılının 15 Temmuz tur fırsatlarında yerinizi ayırtın, güneşin tadını çıkarın!

15 Temmuz'da Deniz Keyfi

Temmuz ortasında bir tatilden ne istenir? Elbette kumsal, deniz ve güneş! Ege kıyılarında birbirinden güzel turlar 15 Temmuz tatilleri arasında sizi bekliyor. Assos kıyılarından Bozcaada'ya, İzmir'den Fethiye'ye en güzel Ege tatilleri için yerinizi hemen ayırtın!

Fethiye Likya turları ve Marmaris Karya turları, yurtiçi deniz tatili için en çok tercih edilen turlar arasında yer alıyor. Tekne turlarına katılıp tarihi şehirlerde dolaşabileceğiniz bu turlar, hem uçaklı hem otobüslü seçeneklerle sizi bekliyor.

Yaz tatilinizi yurt dışında geçirmek isteyenlerdenseniz 15 Temmuz yurtdışı yaz turları yine bu sayfalarda! Dilerseniz 2024 yılında vizesiz Budva turları ile Adriyatik'in muhteşem kıyılarını keşfedebilir, dilerseniz Malta turları ile Akdeniz'in kalbinde bir tatil geçirebilirsiniz.

15 Temmuz tatil fırsatları yine Gruppal'dan, yine en ekonomik seçeneklerle!

Üye Yorumları

Atilla Öylü

Katıldığımız turdan çok memnun kaldım. Diğer katılımcılar da çok uyumluydu rehberimiz çok tecrübeli bilgili ve neşeli bir insandı. Ayrıca şoförlerimize, muavinimize ve organizasyonda emeği geçen tüm Gruppal çalışanlarına teşekkür ederim.

Muazzez Tulunay

Ben ve arkadaşlarım sürekli Gruppal'dan aldığımız turlar ile bütün Avrupa'yı dolaştık. Seçkin Bey ve ekibi o kadar ilgili ki, gerçekten çok yardımcı oluyorlar. Aile kadar yakınlar. Turların yanı sıra vize konusunda da çok iyi hizmet veriyorlar. Vize işlerinde de İlker Bey'e, Elif Hanım'a çok teşekkür ederiz. Ben her seferinde, turlara daha çok arkadaşım ile katılmaya başladım. Zira hem ekonomik, hem de çok iyi hizmet alıyoruz. Romantik Avrupa turunda sadece ben ve arkadaşlarım 15 kişi olduk. Nerdeyse bütün turu kapatacaktık ama çalıştığımız için hep birlikte izin yapamıyoruz. Gruppal çalışacağı acenteleri da özenle seçtiği için tekrar çok teşekkürler. Rehberimiz Serdar Çelik bey de çok ilgili ve bilgiliydi. Ona da çok teşekkür ederiz. Bu arada bu turu geçen yıl, rehber İlhan Öztürk ile yapmıştık. O kadar memnun kaldık ki, bu yıl tekrar gittik. Yani müşteri kazanımında rehber çok önemli. Gruppal müşterilerde sanırım bağımlılık yapıyor. Turlarda, diğer turlardan tanıştığımız kişilerle seyahat etmeye başladık. Yani millet bizim gibi abone olmuş. Ve güzel ve yeni dostlar edinmeye başladık. Teşekkürler.

Semiha Aktop

Merhabalar; Gruppal'dan almış olduğumuz 15-22 Mart Büyük İtalya turumuz 15'inde havaalanında rehberimizle tanışmayla başladı. İtalya'yı otobüs ve yürüyerek dolaşacaktık (ki ben otobüs yolculuğu ve yürümekten çok da hazzetmem), buna rağmen çok keyifli bir tur oldu. Bu turu gerçek bir kültür turu ve keyifli hala getiren rehberimiz Nuri Yılmaz, verdiği bilgiler ve küçük püf noktaları ile mükemmel hale getirdi. Kendi açımdan, ilk tatilimde rehberlerin duayenlerinden biriyle tatile çıkmış olduğumdan biraz bu konuda endişeliydim bu turda. Kendisi, ki sonrasında hasta olmasına rağmen, beni bu endişelerimden uzaklaştırdı. 10 gün geçmiş olmasına rağmen tatilin tadı damağımda kaldı ve yeni yeni yerlerle ilgili rehberimizin olduğu turların tarafıma bildirilmesini isterim. Ayrıca her şey için çok teşekkürler Nuri ve en kısa zamanda yeni yerler ve yeni turlarda görüşmek üzere...

Sibel Baş

Turdan çok memnun kaldım.

Düşlediğiniz Tatili Kaçırmayın

Bize Ulaşın

0850 532 20 10
Her Gün 09:00-23:00
Faks0850 532 20 40
E-posta destek@gruppal.com
155 Bin Kişi Gruppal'ı Beğendi.