Resmi Tatiller

30 Ağustos Turları

Filtreleri Temizle

30 Ağustos Fırsatları

Yaz tatili fırsatları 30 Ağustos'ta da devam ediyor.

30 Ağustos tatilinizde birbirinden güzel seçenekler, en uygun fiyat avantajları ile sizi bekliyor.

30 Ağustos resmi tatil olması bakımından keyifli bir tatil seçeneği oluştururken aynı zamanda bir yaz tatili kaçamağı da sağlıyor. Haftasonu ile birleştirebileceğiniz 30 Ağustos Zafer Bayramı tatilinde dünyanın dört bir yanını keşfedebilir, en güzel kumsallarda denizin ve güneşin tadını çıkarabilir, güzel mi güzel bir tatil geçirebilirsiniz.

Uygun fiyatlı 30 Ağustos turları ile ister yurtiçi ister yurtdışı ya da gemi turlarına katılabilir, isterseniz birbirinden güzel Kıbrıs otellerinde eğlenebilirsiniz. Sayısız seçenek 30 Ağustos tatilleri arasında sizi bekliyor.

Sayısız Tatil Seçeneği

Yalnızca İstanbul'dan değil, İzmir ve Ankara çıkışlı 30 Ağustos turları ile konforlu yolculuklara hazırlanın. Dilerseniz uçak ve transfer dahli 30 Ağustos Kıbrıs turlarını tercih edin ve lüks otellerin keyfini sürün.

Tatil fırsatları yurtdışı ile sınırlı değil! 30 Ağustos yurtdışı turları ile Karadeniz'den Ege'ye sayısız güzelliğe şahit olabilir, en güzel 30 Ağustos gezileri ile uygun fiyatlı kültür turu seçeneklerini keşfedebilirsiniz.

Türkiye'ni dört bir yanında unutulmaz yerleri keşfedebileceğiniz yurtiçi tur fırsatları ile uygun fiyatlı 30 Ağustos Kapadokya turu size İç Anadolu'nun görkemli ikonlarını sunarken 30 Ağustos Bozcaada turları ise huzurlu bir Ege tatilinin kapısını aralayacak.

Dilerseniz günübirlik tur fırsatları da sizi bekliyor. 30 Ağustos günübirlik turlar açısından oldukça zengin. Abant'tan Sapanca'ya, Eskişehir'den Maşukiye'ye en güzel sayfiye yerlerini gezin, ailenizle keyifli zaman geçirin.

30 Ağustos tatil fırsatı seçenekleri saymakla bitmiyor! Yunanistan turları, kısa Avrupa tatilleri, Yunan adaları ve Balkanların unutulmaz şehirleri ile dört dörtlük bir tatil bu 30 Ağustos'ta sizi bekliyor.

Acele edin, en güzel tatilleri, en uygun fiyatları Gruppal kalitesi ile yakalayın!

Üye Yorumları

Muazzez Tulunay

Ben ve arkadaşlarım sürekli Gruppal'dan aldığımız turlar ile bütün Avrupa'yı dolaştık. Seçkin Bey ve ekibi o kadar ilgili ki, gerçekten çok yardımcı oluyorlar. Aile kadar yakınlar. Turların yanı sıra vize konusunda da çok iyi hizmet veriyorlar. Vize işlerinde de İlker Bey'e, Elif Hanım'a çok teşekkür ederiz. Ben her seferinde, turlara daha çok arkadaşım ile katılmaya başladım. Zira hem ekonomik, hem de çok iyi hizmet alıyoruz. Romantik Avrupa turunda sadece ben ve arkadaşlarım 15 kişi olduk. Nerdeyse bütün turu kapatacaktık ama çalıştığımız için hep birlikte izin yapamıyoruz. Gruppal çalışacağı acenteleri da özenle seçtiği için tekrar çok teşekkürler. Rehberimiz Serdar Çelik bey de çok ilgili ve bilgiliydi. Ona da çok teşekkür ederiz. Bu arada bu turu geçen yıl, rehber İlhan Öztürk ile yapmıştık. O kadar memnun kaldık ki, bu yıl tekrar gittik. Yani müşteri kazanımında rehber çok önemli. Gruppal müşterilerde sanırım bağımlılık yapıyor. Turlarda, diğer turlardan tanıştığımız kişilerle seyahat etmeye başladık. Yani millet bizim gibi abone olmuş. Ve güzel ve yeni dostlar edinmeye başladık. Teşekkürler.

İpek Koza

Merhaba, 01 Haziran çıkışlı Ukrayna turu ile ilgili memnuniyetimi bildirmek istiyorum. İstanbul Sabiha Gökçen havaalanında başlayan turun sonuna kadar bize destek olduğunuz ve keyifli bir tatil yapmamızı sağladığınız için teşekkür ederim :) Tur rehberimiz şimdiye kadar gördüğüm en bilgili ve sabırlı rehberdi. Son dakikaya kadar bizi yalnız bırakmadıkları için sizin aracılığınızla tekrar teşekkürlerimi iletmek isterim.

Naciye Gök

Sevgili Gruppal çalışanları ve yöneticileri, Sizden satın aldığım turlar sonunda sizlere teşekkür etmek istedim Gösterdiğiniz yakın ilgi sayesinde turlarımızda hiç bir sorun yaşamadığımız gibi çok güzel geziler oldu. Titiz çalışmalarınız ve müşterinize olan ilginizin başarınızı getirdiğini gördüm, bunun devamını diliyorum…

Özgül Demir

Büyük İtalya turunda en çok etkilendiğim tarihi yapıları, doğanın güzelliği, binaların yerleşkesi lezzetli pizzaları, makarnaları ve alışveriş dükkanlarıydı. Keşfedilecek daha birçok yer olduğuna eminim. Mutlaka Büyük İtalya turuna zaman ayırmanızı tavsiye ederim.

Düşlediğiniz Tatili Kaçırmayın

Bize Ulaşın

0850 532 20 10
Pazartesi-Pazar: 09:00-23:00
Faks0850 532 20 40
E-postadestek
142 Bin Kişi Gruppal'ı Beğendi.