Yurtdışı Turlar

Havana'da Müzik ve Dans

Orta Amerika coğrafyasının en ilgi gören turlarından biri de elbette Küba turları.

Tropik tatil turları arasında en sevilenlerden ve en ilgi görenlerden biri olan Küba turu seçenekleri, bu egzotik ülkenin güzelliklerini sunuyor.

Amerika Birleşik Devletleri ambargosuna rağmen rengarenk ve capcanlı bir yaşamın sürmeye devam ettiği Küba, başta başkent Havana olmak üzere birbirinden güzel mimariye sahip şehirleri, deniz ve güneşin tadını çıkarabileceğiniz uçsuz bucaksız kumsalları, müzikle dolup taşan ve her anı bir festival gibi geçen sokakları ile bu coğrafyanın en canlı ülkesi.

Eski arabaları, birbirinden güzel binalari, müzik taşan sokakları ve keyifli barları ile Havana turları, yılın her mevsimi en çok sevilen Orta Amerika turları arasında yer alıyor. Koloni döneminden Castro'nun mirasına kadar uzun ve derin bir geçmişe ev sahipliği yapan Havana, rom fabrikalarından salsa şovlarına kadar görülecek sayısız şey barındırıyor.

Tropik Kumsalları Keşfedin!

Küba turu fırsatları ile yalnızca Havana'yı değil, Varadero gibi tüm Karayipler'de ünlü olan plajları da ziyaret edebilirsiniz. Varadero plajları size tropik güzellikler ve turkuaz rengi bir deniz sunacak.

Deniz ve güneş tatilinden hoşlananlar arasında yer alıyorsanız Küba turu size inanılmaz fırsatlar sunuyor. Varadero kumsallarının yanı sıra Trinidad da aradığınız tropik güzellikleri size sunuyor.

En güzel sahillerde tropik içkilerinizi yudumlamak, palmiye ağaçlarının gölgesinde denizin ve su sporlarının tadını çıkarmak için Küba tatili en güzel seçeneklerden biri.

Havana, Trinidad ve Varadero'nun yanı sıra Cienfuegos ve Santa Clara'yı da kapsayan Küba turları ile bu güzel ülkeye aşık olacak, bir sonraki Küba tatilinizi planlamaya başlayacaksınız.

Acele edin, çok uygun fiyatlar ve taksit seçenekleri ile Küba turu fırsatlarının tadını çıkarın!

Bayram Turları Ödeme Seçenekleri Vize Hizmeti

Küba Turları

Filtreleri Temizle

Üye Yorumları

Neşe Kocabaşoğlu

17 Temmuz çıkışlı Jat Havayolları ile Belgrad turumuz ile 19-23 Ağustos Halkidiki turumuzun keyifle geçmesini sağlayan sayın Seçkin Bey başta olmak üzere Selin Hanım ve İlker Bey'e ve ayrıca tur rehberimiz Bayan Dragana Obreniç ve Bay Levent Çatak’a ben ve arkadaşlarım adına teşekkür ederim. Sevgilerimizle.

Sibel Baş

Turdan çok memnun kaldım.

Muazzez Tulunay

Ben ve arkadaşlarım sürekli Gruppal'dan aldığımız turlar ile bütün Avrupa'yı dolaştık. Seçkin Bey ve ekibi o kadar ilgili ki, gerçekten çok yardımcı oluyorlar. Aile kadar yakınlar. Turların yanı sıra vize konusunda da çok iyi hizmet veriyorlar. Vize işlerinde de İlker Bey'e, Elif Hanım'a çok teşekkür ederiz. Ben her seferinde, turlara daha çok arkadaşım ile katılmaya başladım. Zira hem ekonomik, hem de çok iyi hizmet alıyoruz. Romantik Avrupa turunda sadece ben ve arkadaşlarım 15 kişi olduk. Nerdeyse bütün turu kapatacaktık ama çalıştığımız için hep birlikte izin yapamıyoruz. Gruppal çalışacağı acenteleri da özenle seçtiği için tekrar çok teşekkürler. Rehberimiz Serdar Çelik bey de çok ilgili ve bilgiliydi. Ona da çok teşekkür ederiz. Bu arada bu turu geçen yıl, rehber İlhan Öztürk ile yapmıştık. O kadar memnun kaldık ki, bu yıl tekrar gittik. Yani müşteri kazanımında rehber çok önemli. Gruppal müşterilerde sanırım bağımlılık yapıyor. Turlarda, diğer turlardan tanıştığımız kişilerle seyahat etmeye başladık. Yani millet bizim gibi abone olmuş. Ve güzel ve yeni dostlar edinmeye başladık. Teşekkürler.

Cihan Demir

Ailecek aldığımız İtalya turundan çok memnun kaldık. Kasım ayında gitmemize rağmen hem hava hem de Gruppal tur organizasyonu süperdi. Rehberimiz Serkan Bey’den çok memnun kaldık. Herkese Gruppal ile seyahat etmeyi öneriyorum. Hem çok uygun fiyatlar hem de fiyata göre çok kaliteli hizmet!

Düşlediğiniz Tatili Kaçırmayın

Bize Ulaşın

0850 532 20 10
Pazartesi-Pazar: 09:00-23:00
Faks0850 532 20 40
E-postadestek
137 Bin Kişi Gruppal'ı Beğendi.