Resmi Tatiller

Yurtiçi Sömestr Turları

Filtreleri Temizle

Sömestr Tatilini Keyifle Geçirin

Okulların kapanması ile birlikte iki haftallık bir sömestr tatili öğrencilerin, ailelerin ve öğretmenlerin güzel bir kış tatili yapmasına olanak sağlıyor.

Birbirinden güzel 2018 sömestr turu fırsatları sayfalarımızda yine en uygun fiyatlarla sizi bekliyor.

Yurtiçi sömestr turları ile Türkiye'nin birbirinden farklı güzelliklerini keşfedebilir, yarıyıl tatilinizi neşeyle geçirebilirsiniz. Doğudan batıya, kuzeyden güneye Türkiye'nin dört yanını kapsayan yurtiçi sömestr turları her bütçeye uygun seçenekler sunuyor.

İster kayak turları, isterseniz kültür ya da günübirlik gezi turları... Sayfalarımızda her bütçeye ve her zevke uygun 2018 sömestr turu seçenekleri sizi bekliyor.

Yurtiçi Sömestr Turları

Sömestr tatili turları deyince akıllara ilk olarak birbirinden güzel kayak merkezleri geliyor elbette.

Marmara Bölgesi'nin göz bebeği Uludağ kayak turları ile ülkenin en kaliteli kayak merkezinde kar tatilinin tadını çıkarın. Birbirinden güzel otellerde konaklayıp güzelliğine doyamayacağınız manzaralara şahit olmak için Uludağ kayak turu fırsatları sizi bekliyor.

Elbette sömestr kayak turu seçenekleri Uludağ ile sınırlı değil. Kar denince akla gelen ilk yerlerden biri olan Bolu'nun en güzel zirvelerinde kayak keyfi Kartalkaya kayak turlarında sizi bekliyor. Kartalkaya sömestr turları ile en güzel otellerde konaklayıp Bolu dağlarının unutulmaz manzarası içinde keyifli bir kış tatili geçireceksiniz.

Kayaktan ziyade kışın güzelliğinin tadını çıkarmak isteyenlerdenseniz, bembeyaz örtünün altında tadına doyulmaz manzaralar sunan Yedigöller ve Abant sömestr turlarına da mutlaka göz atmayı unutmayın.

Canınız nasıl bir yurtiçi sömestr tatili çekiyorsa size uygun en güzel tur imkanları sayfalarımızda sizi bekliyor!

Üye Yorumları

Muazzez Tulunay

Ben ve arkadaşlarım sürekli Gruppal'dan aldığımız turlar ile bütün Avrupa'yı dolaştık. Seçkin Bey ve ekibi o kadar ilgili ki, gerçekten çok yardımcı oluyorlar. Aile kadar yakınlar. Turların yanı sıra vize konusunda da çok iyi hizmet veriyorlar. Vize işlerinde de İlker Bey'e, Elif Hanım'a çok teşekkür ederiz. Ben her seferinde, turlara daha çok arkadaşım ile katılmaya başladım. Zira hem ekonomik, hem de çok iyi hizmet alıyoruz. Romantik Avrupa turunda sadece ben ve arkadaşlarım 15 kişi olduk. Nerdeyse bütün turu kapatacaktık ama çalıştığımız için hep birlikte izin yapamıyoruz. Gruppal çalışacağı acenteleri da özenle seçtiği için tekrar çok teşekkürler. Rehberimiz Serdar Çelik bey de çok ilgili ve bilgiliydi. Ona da çok teşekkür ederiz. Bu arada bu turu geçen yıl, rehber İlhan Öztürk ile yapmıştık. O kadar memnun kaldık ki, bu yıl tekrar gittik. Yani müşteri kazanımında rehber çok önemli. Gruppal müşterilerde sanırım bağımlılık yapıyor. Turlarda, diğer turlardan tanıştığımız kişilerle seyahat etmeye başladık. Yani millet bizim gibi abone olmuş. Ve güzel ve yeni dostlar edinmeye başladık. Teşekkürler.

Sema Çegil

Turdan çok memnun kaldım, keşke tekrar böyle bir fırsat olsa…

Özgül Şantay

Gruppal aracılığı ile önce İspanya (5 kişilik grup) sonra Benelüks Paris Köln (6 kişilik grup) turlarına gittik. Rehberlerimiz Örge ve Levent beylere takdir ve teşekkürlerimizi sunuyoruz. Otellerden, otobüslerden, şoförlerimizden inanılmaz memnun kaldık. Seçkin ve Özer son derece terbiyeli ve işlerini mükemmel yapan iki pırıl pırıl genç adam, sonuç olarak biz Gruppal’dan çok memnun kaldık. Ödemelerin TL olması, taksit olması ekstra bir kolaylık. Sizleri gönülden kutluyorum, biz turlara sizinle devam diyoruz!

Neşe Kocabaşoğlu

17 Temmuz çıkışlı Jat Havayolları ile Belgrad turumuz ile 19-23 Ağustos Halkidiki turumuzun keyifle geçmesini sağlayan sayın Seçkin Bey başta olmak üzere Selin Hanım ve İlker Bey'e ve ayrıca tur rehberimiz Bayan Dragana Obreniç ve Bay Levent Çatak’a ben ve arkadaşlarım adına teşekkür ederim. Sevgilerimizle.

Düşlediğiniz Tatili Kaçırmayın

Bize Ulaşın

0850 532 20 10
Pazartesi-Pazar: 09:00-23:00
Faks0850 532 20 40
E-postadestek
142 Bin Kişi Gruppal'ı Beğendi.